آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

واکنش احمد ولی مسعود به اظهارات ترامپ:

وضاحت خواستن ارگ خاک به چشم مردم زدن است

رییس تیم انتخاباتی وفاق ملی در واکنش به اظهارات ترامپ خطاب به ارگ اظهار داشت که امروز با وضاحت خواستن دروغین بازهم خاک برچشم مردم می‌پاشید.

رییس تیم انتخاباتی وفاق ملی در واکنش به اظهارات ترامپ خطاب به ارگ اظهار داشت که امروز با وضاحت خواستن دروغین بازهم خاک برچشم مردم می‌پاشید.
به گزارش خبرگزاری دید، احمد ولی مسعود رییس تیم انتخاباتی وفاق ملی در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز رییس جمهور امریکا و وضاحت خواستن ارگ در این مورد، گفت: از کی وضاحت می‌خواهید، از ولی نعمتانی که شما را برخلاف رأی و ارادهٔ مردم، حاکم سرنوشت ما ساختند. از امریکا و پاکستان دو حامی پر و پاقرص تان که اگر توافق آنان نبود، زمامداری را در خواب هم نمی‌دیدید و امروز با وضاحت خواستن دروغین بازهم خاک برچشم مردم می‌پاشید.
مسعود در ادامه افزود: می‌دانید، شما چه بلاهایی برسر این ملک آوردید؟ فرصت یک مردم مظلوم را سوختاندید و چنان تخم نفاق کاشتید که دیگر غروری بنام ملت باقی نگذاشتید.
وی تصریح کرد: با قوم بازی، نفرت پراگنی، فساد پروری و صدها دسیسه با مردم خود به‌گونهٔ دشمنی ظالمانه روا داشتید که نیاز به دشمن بیرونی نیست.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شرم باد بر شما که عزت نیم بند افغانستان را فرو ریختید، کشور را به زانو درآوردید و مردم را بیچاره ساختید و بازهم وقیحانه داد از وطن‌پرستی، اجازهٔ تعیین سرنوشت و غرور ملی می‌زنید.
وی در پایان بیتی نیز افزوده است:
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
دونالد ترامپ در دیدار با نخست‌وزیر پاکستان در اظهاراتی عجیب در مورد جنگ افغانستان گفت که اگر بخواهد ظرف ده روز جنگ را تمام می‌کند، او افزود که ده میلیون انسان کشته خواهد شد و افغانستان از نقشه ناپدید.
این اظهارات ترامپ واکنش‌های زیادی را در داخل افغانستان برانگیخته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا