آخرین اخبارافغانستانسیاست

والی بلخ:

وضعیت امنیتی بلخ به زودی تغییر می‌کند/ نیروهای امنیتی و بسیج ملی آماده دفاع هستند!

محمد فرهاد عظیمی والی بلخ می‌گوید، وضعیت امنیتی این ولایت به زودی تغییر خواهد کرد. او تاکید کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی و بسیج ملی آماده دفاع از شهر مزار شریف هستند.


به گزارش خبرگزاری دید: محمد فرهاد عظیمی والی بلخ امروز سه‌شنبه(۱۹ اسد) وضعیت امنیتی در بلخ را خوب دانسته گفت: نیروهای امنیتی و دفاعی با همکاری بسیج ملی آماده است که از شهر مزار شریف دفاع کنند.
والی بلخ افزود، مردم شهر مزار شریف هیچ گونه نگرانی نداشته باشند به زود ترین فرصت نیروهای امنیتی و دفاعی با حمایت قوای هوایی، گروه مخالفین را از حومه‌های این شهر بیرون ساخته و تجمعات این گروه را از بین می‌برند.
وی می‌گوید، گروه طالبان هرگز توانایی جنگ رویاروی با نیروهای دلیر و با شهامت ملی و مردمی را ندارند و سربازان کشور با حمایت کامل حکومت مرکزی و رهبری حکومت محلی بلخ این عناصر نابکار را نابود خواهند نمود.
والی بلخ همچنین از نیروهای امنیتی و دفاعی که با روحیه بلند در ولسوالی دهدادی با گروه طالبان در حال مبارزه قرار دارند نیز قدردانی نمود.
عظیمی: گروه طالبان در ساحات توخته و دهدادی بلخ تلفات سنگینی را متقبل شده ‌و حملات شان توسط نیروهای امنیتی و دفاعی عقب زده شد.
گفتنی است که تاکنون حملات طالبان بر شهر مزار شریف از سوی نیروهای دولتی و بسیج ملی به شدت سرکوب شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا