آخرین اخبارافغانستانسیاست

وضعیت حساس کشور؛ نشست فوق‌العاده کمیته رؤسای مجلس‌های شورای ملی برگزار شد

در پیوند به نشست فوق‌العاده مجلسین شورای ملی که قرار است با حضور رییس جمهور برگزار شود، جلسه کمیته رؤسای دو مجلس شورای ملی به گونه فوق‌العاده برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری دید، کمیته رؤسای دو مجلس شورای ملی به ریاست میر رحمان رحمانی تشکیل جلسه داد.
در این نشست روی آجندای نشست فوق‌العاده‌ای که قرار است امروز دوشنبه(۱۱اسد) با حضور رییس جمهور، معاونین رییس جمهور، رییس شورای عالی مصالحه ملی، حامد کرزی رییس جمهور پیشین، اعضای کابینه، رهبران و شخصیت‌های سیاسی با توجه به اوضاع جاری کشور، به گونه فوق العاده برگزار می شود، رایزنی شد.
در ادامه جلسه کمیته رؤسا، اعضای جلسه به ترتیب نظریات و پیشنهادات شان را روی نحوه برگزاری و اجندای مورد بحث در جلسه مشترک مجلسین شورای ملی که بر اساس حکم قانون اساسی در حالات خاص با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود ارائه داشتند.
آنان برگزاری جلسه فوق‌العاده دوشنبه را نظر به اوضاع و احوال کنونی نیاز مبرم دانسته، اذعان داشتند که جلسه فوق‌العاده با توجه به حکم قانون اساسی کشور به گونه فوق العاده به درخواست رییس جمهور کشور برگزار می‌گردد.
اعضای جلسه اظهار امیدواری کردند، تا در جلسه بتوانند روی مسایل مهم کشوری، بحث و تبادل نظر کرده، راه حل منطقی برای بحران کنونی کشور دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا