آخرین اخبارافغانستانایران

ویروس کرونا در ایران؛ خدمات کنسولی سفارت افغانستان در تهران متوقف شد

به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران، سفارت افغانستان در تهران تمام خدمات کنسولی خود را برای مهاجران به جز موارد ضروری متوقف کرده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران، سفارت افغانستان در تهران تمام خدمات کنسولی خود را برای مهاجران به جز موارد ضروری متوقف کرده است.
به گزارش خبرگزاری دید، در اطلاعیه سفارت کشور در تهران آمده ‌است که «به اطلاع همه مراجعین کنسولی سفارت کبرای جمهوری افغانستان در تهران رسانده می‌شود امروز شنبه ۳ حوت ۱۳۹۸ با توجه به مشاهده و میزان تشخیص ویروس کرونا در برخی از ولایات جمهوری اسلامی ایران، با در نظر داشت ازدحام مراجعین در بخش قونسلی این نمایندگی، به منظور اتخاذ تصامیم و تدابیر لازم جهت وقایه و جلوگیری از انتشار‌ این بیماری‌ کشنده که معمولاً در تجمعات به سرعت شیوع می‌یابد، از ارائه خدمات قونسلی معذور می‌باشد».
به گفته این سفارت، مراجعینی که نوبت انترنتی دارند نیز زمان مراجعه آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
سفارت افغانستان در تهران خاطرنشان کرده که به‌خاطر سلامتی هموطنان و مراجعین، ناگزیر است تمام تدابیر احتیاطی لازم و ضروری را روی دست بگیرد.
در همین حال، تدابیر شدید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از ایران به افغانستان، در مرز اسلام‌قلعه ولایت هرات از سوی مسئولان صحت عامه این ولایت روی دست گرفته شده‌ است.
در عین حال، ریاست صحت عامه ولایت هرات خواستار رعایت برخی نکات توسط آن‌عده از شهروندان شده که اخیراً به شهر قم ایران سفر کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا