آخرین اخباراسلایدشوافغانستانپاکستانخبر های مهمسیاست

پاکستان حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

وزارت خارجه پاکستان در خبرنامه‌ای، حمله تروریستی صبح امروز بر موتر حامل کارمندان وزارت معادن و پترولیم را شدیداً محکوم کرد.

وزارت خارجه پاکستان در خبرنامه‌ای، حمله تروریستی صبح امروز بر موتر حامل کارمندان وزارت معادن و پترولیم را شدیداً محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در توییتی حمله تروریستی بر موتر حامل کارمندان وزارت معادن و پترولیم را که منجر به کشته شدن دست کم ۱۰ تن و زخم برداشتن ۴۱ نفر شد، شدیداً محکوم کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان نوشته است:« پاکستان حمله تروریستی امروز کابل، موتر حامل کارمندان دولتی را شدیداً محکوم می‌کند.»
وی در ادامه افزوده است:« پاکستان تروریزم را در همه انواع آن محکوم می‌کند. ما همبستگی خود را به مردم افغانستان ابراز می‌کنیم. پاکستان همچنان به حمایت از تلاش‌های بین‌المللی برای بازگرداندن صلح کامل و ثبات در افغانستان ادامه می‌دهد.»
گفتنی است که صبح امروز پنجشنبه (۳ اسد) سه انفجار انتحاری در ناحیه شانزدهم و نهم شهر کابل به وقوع پیوست.
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله کشور گفته است که دو انفجار آن در ناحیه شانزدهم رخ داد که عامل انتحاری سوار بر موتر سایکل موتر حامل کارمندان وزارت معادن و پترولیم را آماج قرار داد.
وحیدالله مایار سخنگوی وزارت صحت عامه کشور گفته است که در این حمله دست کم ۱۰ تن، به شمول ۵ زن و یک کودک جان باخته و ۴۱ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
انفجار سوم در ناحیه نهم شهر کابل رخ داد که ناشی از حمله انتحاری موتربمب بود. جزئیات از تلفات حمله انتحاری در حوزه نهم هنوز در دست نیست.
گفتنی است که گروه طالبان مسئولیت حمله انتحاری در حوزه نهم را بر عهده گرفت، ولی هرگونه دست داشتن در حمله بر کارمندان وزارت معادن را رد کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا