آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

پوتین و ترامپ در پاریس ملاقات می‌کنند

کرملین اعلام کرده است که رییس جمهور روسیه در جریان سفرش به پاریس با همتای امریکایی خود دونالد ترامپ دیدار خواهد کرد.


کرملین اعلام کرده است که رییس جمهور روسیه در جریان سفرش به پاریس با همتای امریکایی خود دونالد ترامپ دیدار خواهد کرد.
به نقل ار راشا تودی، یوری اوشاکوف دستیار رییس جمهور روسیه اعلام نمود که ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ به تاریخ ۱۱ نوامبر در پاریس دیدار دوجانبه دیگری انجام خواهند داد.
پیش از این، پوتین رییس جمهور روسیه اعلام کرده بود که ادامه مذاکرات با دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا مفید خواهد بود، در واقع ملاقات آینده در پاریس نیز به همین دلیل برگزار می‌شود. اوشاکوف نیز در ادامه گفت:« علاوه بر این امروز با بولتون در کرملین در خصوص برخی از مسائل روابط آینده مذاکرات مفیدی برگزار شد. اما نخستین موردی که در حال حاضر تایید و توافق شده است — ملاقات در پاریس به تاریخ ۱۱ نوامبر است.»
پیش از این، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: روسیه آماده دیدار با نمایندگان کشورهای خارجی و حتی آن کشورهایی که سیاست‌های غیر دوستانه‌ای دارند، مانند امریکا می‌باشد.
او گفت: ما هیچگاه از برقراری ارتباط خودداری نکردیم، حتی با نمایندگان کشورهایی که سیاست دوستانه‌ای با ما ندارند. اگر رهبران کشورها فکر می‌کنند که لازم است ملاقاتی انجام شود. بازگردیم به مسائلی که فکر می‌کنیم برای آن لازم است روسیه و ایالات متحده متحد شوند. من فکر می‌کنم که چنین جلسه‌ای برگزار خواهد شد.
او سپس افزود: حداقل و در سطح وزرای خارجه، ما برای توسعه چنین تماس‌هایی آماده هستیم، البته اگر ایالات متحده آماده باشد تا بر اساس توازن منافع و برابری و با در نظر گرفتن موقعیت یکدیگر عمل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا