آخرین اخباراجتماعافغانستان

پولیس بلخ از بازداشت ۱۰ نفر به اتهام قتل و دزدی خبر داد


فرماندهی پولیس بلخ از دستگیری ۱۰ تن به اتهام قتل و دزدی خبر داده و می‌گوید که از یک هفته بدین‌سو عملیات خاصی را جهت دستگیری افراد مسلح غیر مسئول در این ولایت آغاز کرده‌ است.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد اکبر سامح فرمانده پولیس بلخ، امروز طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ده تن به جرم قتل و دزدی در این ولایت بازداشت شده‌ است.
فرمانده پولیس بلخ، گفت: ۴ تن از این افراد به اتهام قتل و ۶ تن دیگرشان به اتهام دزدی بازداشت شده که در تحقیقات اولیه اعتراف کرده‌اند.


آقای سامح افزود، در پی ناامنی‌های اخیر از سوی افراد مسلح غیر مسئول در سطح شهر مزار شریف، فرماندهی پولیس بلخ پلان خاصی را برنامه‌ریزی و روی دست گرفته است.
گسترش ناامنی در ولایت بلخ
فرمانده پولیس بلخ با اطمینان دادن به مردم برای تامین امنیت آن‌ها گفت که از یک هفته بدین‌سو در چندین نقطه شهر مزارشریف کمربندهای امنیتی ایجاد شده و تاکنون ده‌ها میل سلاح از نزد افراد غیر مسئول در این شهر جمع‌آوری شده است.


به گفته آقای سامح، با روی دست‌ گرفتن پلان جدید امنیتی توسط پولیس در این ولایت، تاکنون صدها موتر شیشه سیاه پاک‌کاری شده و چندین تن نیز به دلیل حمل سلاح غیر قانونی بازداشت و مورد محاکمه قرار گرفته‌ است.
گفتنی است که در روزهای گذشته قتل‌های مرموز و زنجیره‌ای به صورت بی‌سابقه‌ در مزارشریف افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا