آخرین اخبارافغانستان

پولیس غور:ما نان نداریم


شماری از سربازان پولیس غور و مسئولان امنیتی این ولایت می‌گویند که از مدت دو ماه بدین‌سو اعاشه‌شان به گونه پرسش برانگیز قطع شده است و حتي به مشکل نان صبح و شام مواجه شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، این سربازان می‌گویند که در این مدت به تدریج نخست میوه و ترکاری آنان که جز مینوي غذایی شان بود قطع شد و بعد آن تخم‌مرغ و حال نان خشک هم به آنان نمی‌رسد.
این سربازان ادعا می‌کنند که آنان نان خشک را از خانه‌های باشنده‌گان غور به گونه مساعدت دریافت می‌کنند و ادامه این مشکل آنان را وادار به ترک وظیفه ‌خواهد کرد.
در همین حال جنرال ضیاالدین ثاقب، سرپرست فرماندهی پولیس غور، با تایید این خبر می‌گوید: قرارداد کننده اعاشه فرماندهی پولیس غور از این ولایت فرار کرده است و آنان تاکنون بیشتر از ۱۰ مکتوب به وزارت داخله فرستاده‌اند اما هیج توجه ي به خاطر حل مشكل شان صورت نگرفته است.
جنرال ثاقب اضافه می‌کند که همین اكنون آنان در سه جبهه بادشمن مي جنگند اما از نبود مواد غذایی سخت به مشکل مواجه اند و حتا این مشکل به حد تاثیر گزار بوده که شماری از سربازان پولیس به اداره فرماندهی امنیت غور مراجعه نموده و هشدار به ترک وظیفه داده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا