آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

پیام عطا محمد نور، والی بلخ به مناسبت جشن باستانی نوروز

عطا محمد نور، والی بلخ، در پیام نوروزی، سال ۱۳۹۵ را سال پر دستاورد برای بلخ دانسته و از مردم، نمایندگان مردم و نیز مسئولین نظامی و ملکی بلخ سپاس‌گذاری کرده‌است.
به گزارش خبرگزاری دید، در پیامی که از سوی مرکز رسانه‌های مقام ولایت بلخ به رسانه‌ها گسیل داشته شده‌است، آغاز سال ۱۳۹۶ خورشیدی، که مصادف با ۵۶۹۶ مین سال جمشیدی می‌شود، به رییس‌جمهور محمد اشرف غنی، کابینه دولت افغانستان، اعضای مجلسین قانون‌گذاری، قوه قضاییه و تمام مردم افغانستان تبریک گفته شده‌است.
در ادامه پیام، سال ۱۳۹۵ سال پر دستاورد برای ولایت بلخ عنوان شده که در این سال تلاش‌های زیادی در راستای آبادانی، تامین صلح و ثبات، رشد فرهنگ و معارف، حفظ میراث‌های باستانی، حقوق بشر و حقوق زنان، پاسداری از امنیت عمومی، تحکیم وحدت ملی و حاکمیت قانون صورت گرفته است.
در پایان، از قوت‌های نظامی مقیم در بلخ، مسئولین ادارات دولتی و مردم بلخ به خاطر همکاری با دولت و تلاش برای امنیت و بازسازی در بلخ سپاس‌گذاری شده‌است.
قرار است، فردا(سه‌شنبه، ۱ حمل سال ۱۳۹۶) مراسم برافراشتن عَلم مبارک(جهنده) در کنار بارگاه منسوب به حضرت علی(ع) مانند همه‌ساله، در شهر مزار شریف با حضور مردم و مسئولین، برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا