آخرین اخباراجتماعافغانستان

کاروان شورای صلح به بدخشان رفت


هیئت شورای عالی صلح در ادامه سفرهای ولایتی برای گفت‌وگو با مردم و مشاوره در مورد چگونگی صلح با مخالفان مسلح، وارد ولایت بدخشان شد.
قرار است این هئیت با مقامات محلی، اعضای شورای ولایتی و بزرگان مردمی این ولایت دیدار کرده و مشوره آن‌ها را در مورد چگونگی روند صلح با مخالفان بگیرد.
به گزارش خبرگزاری دید، هیئت شش نفری شورای عالی صلح تحت ریاست عطاء‌الرحمن سلیم معاون این شورا به‌ منظور تطبیق برنامه‌های مشورتی، وارد ولایت بدخشان شد.
دفتر مطبوعاتی این ولایت به خبرگزاری دید گفت: این هیئت با پاسوال احمد فیصل بیگ‌زاد والی بدخشان، روی برنامه‌های جدید این شورا و هدف سفرشان ولایت بدخشان صحبت کرده؛ قرار شد در مدت اقامت‌‌شان با علما، متنفذین، فرماندهان جهادی، نهادهای جامعه مدنی و جوانان دیدار کنند و روی چگونگی گسترش وتقویت برنامه‌های این شورا در بدخشان گفت‌وگو شود.
گفتنی است که درترکیب این هیئت سید محمد امین طارق مشاور ریاست اجرایی و عبدالطیف ابراهیمی مشاور ریاست جهموری نیز حضور داشته و هدف این هیئت ایجاد هماهنگی و تأمین روابط بهتر میان علما، متنفذین، و اقشار مختلف این ولایت در امر بهبود بخشیدن پروسه‌ صلح عنوان شده است.
پیش از این نیز، شورای صلح از اعزام اعضای این شورا به ولایات کشور جهت توضیح استراتیژی خویش و تحکیم روابط با اقشار مختلف از جمله زنان٬ علما و جوانان خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا