آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

کار چندین پروژه عمرانی در هرات با هزینه ۴۰ میلیون افغانی آغاز شد

کار عملی چندین طرح عمرانی و بازسازی در نواحی مختلف شهر هرات با هزینه حدود چهل میلیون افغانی از بودجه شهرداری، امروز از سوی محمد آصف رحیمی والی هرات آغاز شد.



کار عملی چندین طرح عمرانی و بازسازی در نواحی مختلف شهر هرات با هزینه حدود چهل میلیون افغانی از بودجه شهرداری، امروز از سوی محمد آصف رحیمی والی هرات آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری دید، جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات می‌گوید: این پروژه‌ها شامل تهداب‌گذاری ده‌ها کانال آبیاری در نواحی ششم، هشتم، نهم و سیزدهم شهرداری هرات با هزینه ۹ میلیون افغانی و همچنان چندین دیوار استنادی و گابیون کاری در نواحی نهم و یازدهم شهر هرات با هزینه ۱۵ میلیون افغانی است.
وی علاوه کرد که همچنان ساختمان پل گوالیان نیز در ناحیه چهارم شهر هرات به هزینه نزدیک به ۱۰ میلیون افغانی تهداب‌گذاری می‌شود.
در همین حال، محمد آصف رحیمی والی هرات با تاکید بر توجه به کیفیت کار ساختمانی این پروژه‌ها، توسعه خدمات شهری را از ناحیه اعمار تأسیسات مورد نیاز شهروندان جدی خواند و گفت:« در جریان سال روان هفتاد پروژه توسعه‌ای به ارزش ۸۰۰ ميليون افغانی از بودجه شهرداری هرات در سطح شهر هرات عملی می‌گردد.
والی هرات، همچنان از طرح ریزی و اجرای بيست و چهار پروژه توسعه‌ای با کمک بانک جهانی در شهر هرات یادآوری و ابراز امیدواری كرد تا با تسریع اجرای پروژه‌ها، عقب‌مانده‌گی کار ساختمانی طرح‌ها از ناحیه تاخير در انتقال بودجه، جبران شود.
از سویی هم، مسئولان شهرداری هرات می‌گویند:« پل گوالیان که ۲۶ متر طول و دوازده متر عرض دارد در جریان یکسال آینده ساخته خواهد شد.»
نادرالله جنیدی وارسی کننده شهرداری هرات، از اجرای ده‌ها طرح توسعه‌ای در سطح شهر خبرداد و اطمینان داد که توجه به کیفیت پروژه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است.
با این حال، کبیر ایثار عضو شورای ولایتی هرات نیز از توجه مقامات به اجرای پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد و آرزو برد تا مسئولان شهرداری در قسمت قیرریزی جاده‌های این ناحیه و همچنان کیفیت کارساختمانی پل توجه لازم داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا