آخرین اخبارافغانستان

کام ایر: پرواز‌های ما از سرگرفته می‌شود

شرکت هوایی کام ایر در یک اعلامیه می‌گوید که تحولات اخیر کشور باعث مختل شدن پروازها شده بود که ما کوشش داریم دوباره پروازهای داخلی و خارجی را شروع کنیم.


به گزارش خبرگزاری دید: شرکت هوایی کام ایر امروز چهارشنبه (۲۷ اسد) در یک اعلامیه گفت: «تحولات اخیر سیاسی در کشور و به تعقیب آن مختل شدن روند پروازها در ولایات افغانستان خصوصاً شهر کابل، موقتاً پروازهای این شرکت را مختل و متوقف نموده است.
این شرکت افزوده: «شرکت هوایی کام ایر با تشریک مساعی مسئولین کمیسیون ترانسپورت و هوانوردی امارات اسلامی و اداره هوانوردی ملکی افغانستان کوشش دارد تا روند از سرگیری پروازهای این شرکت را در سکتور داخلی و خارجی شروع نماید».
در اعلامیه آمده است که کام ایر از مسافرین خواهشمند است تا شروع مجدد و از سرگیری پروازهای این شرکت از حوصله مندی کار گرفته برای مسئولین ارگان‌های مربوطه دولتی و کارمندان کام ایر فرصت دهند تا تمام مراحل تخنیکی و عملیاتی پروازها را دوباره فعال نموده و طیارات این شرکت آماده پرواز گردند.
این شرکت همچنان می‌گوید که به تمام کسانی که قبلاً در سکتورهای پروازهای داخلی و خارجی از شرکت هوایی کام ایر تکت خریداری نموده بودند و تا هنوز پرواز نکرده‌اند خاطر نشان می‌گردد که تکت‌های پروازی شأن مطابق اصول و قوانین هوانوردی ملکی محفوظ بوده و بعد از منظم شدن پروازها می‌توانند مسافرین گرامی از آن استفاده نمایند.
این در حالی است که میدان هوایی کابل از چند روز به این سو به دلیل هجوم مردم برای فرار، بی نظم شده و کنترول آن را امریکایی‌ها گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا