آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

کرزی، سیاف، قانونی و خلیلی خواستار مهلت بیشتر برای حل اختلافات سیاسی شدند

حامد کرزی، استاد سیاف و محمد کریم خلیلی در اعلامیه‌ای مشترک از رییس جمهور غنی و داکتر عبدالله خواستار مهلت بیشتر برای حل اختلافات سیاسی شده‌اند.

حامد کرزی، استاد سیاف و محمد کریم خلیلی در اعلامیه‌ای مشترک از رییس جمهور غنی و داکتر عبدالله خواستار مهلت بیشتر برای حل اختلافات سیاسی شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دید، در اعلامیه سیاسی مشترک کرزی، سیاف، قانونی و خلیلی از رییس جمهور غنی خواسته‌اند که تعیینات حکومتی را تا چند روز متوقف کند و همچنان از عبدالله نیز خواستار تمدید مهلت ارائه شده برای رسیدن به تفاهم شده‌اند.
متن کامل اعلامیه:
اعلامیه مشترک مطبوعاتی در رابطه به حالات جاری کشور
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
با توجه به حالات جاری در کشور، مساعی همه جانبه در راستای رسیدن به تفاهم و همکاری به خوبی جریان دارد. برای نهایی سازی این تلاش‌ها و رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، پیشنهاد می‌نماییم تا جلالتمآب دکتور محمداشرف غنی از تعیینات مقام‌های حکومتی برای یک زمان مقتضی صرف‌ نظر نموده و جلالتمآب دکتور عبدالله عبدالله هم میعاد در نظر گرفته شده برای رسیدن به تفاهم را تمدید نمایند.
همچنین امیدواریم مذاکرات صلح هر‌ چه زودتر آغاز و به نتیجه نهایی برسد تا صلح پایدار در وطن عزیز ما برقرار شود.
از بارگاه خداوند متعال استدعا داریم تا ما را در همدلی و وحدت بیشتر توفیق مزید عطا فرموده و کشور عزیز ما را از آفت جهان‌گیر کرونا در امان داشته باشد.
و من‌الله التوفیق
استاد عبدالرب رسول سیاف
محمد یونس قانونی
استاد محمد کریم خلیلی
حامد کرزی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا