آخرین اخبارسیاست

کرملین: ترامپ و پوتین در حاشیه نشست«جی ۲۰» با یکدیگر دیدار می‌‌کنند

کرملین اعلام کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سفیر روسیه در امریکا، هیچ صحبتی در باره لغو تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو نکرده‌اند.
به گزارش رسانه‌ها، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که مایکل فلین، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا و سفیر روسیه در واشنگتن، در خصوص لغو تحریم‌های واشنگتن علیه روسیه گفت‌وگو نکرده‌اند.
خبرگزاری اینترفکس در این باره گزارش کرد، که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا به هرحال در حاشیه نشست اقتصادی گروه ۲۰، موسوم به «جی ۲۰» در آلمان که قرار است ماه جون ۲۰۱۷ برگزار ‌شود، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
پسکوف ادامه داد: در خصوص دیدار دو جانبه، قبل از نشست جی۲۰، هنوز زمانی در نظر گرفته نشده است.
وی در سخنان خود به ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی امریکا که اسرار مربوط به جاسوسی این سازمان از شهروندان امریکایی و مقامات کشورهای دیگر را فاش ساخته بود، اشاره کرد و گفت: اسنودن در دستور کار روابط دوجانبه روسیه و امریکا نیست. این موضوع مطرح نشده است.
این مقام روسی تاکید کرد که کرملین از نزدیک، ارتباطات بین‌المللی واشنگتن‌ را دنبال می‌کند و این ارتباطات را از چشم‌انداز منافع ملی روسیه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا