آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

کرونا در افغانستان؛ ۳۷۷۸ مبتلا، ۱۰۹ مرگ و ۴۷۲بهبود یافته

وزارت صحت عامه می‌گوید که در یک شبانه‌روز گذشته ۲۱۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده است که با احتساب آن، مجموع مبتلایان به کرونا به ۳۷۷۸ تن افزایش یافت.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت صحت عامه امروز جمعه (۱۹ثور) اعلام کرد که مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳۷۷۸ تن، مجموع جان باختگان به ۱۰۹ تن و مجموع بهبود یافتگان به ۴۷۲ تن رسیده است.
طبق اعلام وزارت صحت عامه، ۵۷ نفر در هرات، ۵۰ نفر در کابل، ۳۱ نفر در بلخ، ۱۷ نفر در قندهار، ۱۱ نفر در جوزجان، ۹ نفر در پکتیا، ۸ نفر در غور، ۷ نفر در کنر، ۶ نفر در لوگر، ۵ نفر در ننگرهار، ۴ نفر در فاریاب، ۳ نفر در زابل، ۳ نفر در پکتیکا، ۲ نفر در لغمان و ۲ نفر دیگر در خوست در یک شبانه‌روز گذشته شناسایی شده‌اند.
با ثبت این رقم، شمار مجموعی بیماران کووید۱۹ در کشور به سه هزار و ۷۷۸ نفر افزایش یافته است.
در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار کووید۱۹ در کشور جان باخته‌اند. دو بیمار در ننگرهار و یک بیمار دیگر در ولایت قندهار در یک‌ شبانه‌روز گذشته درگذشته‌اند. به این ترتیب، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۱۰۹ نفر رسیده است.
هم‌چنان چهار از نفر از بیماران کووید۱۹ در یک‌ شبانه‌روز گذشته در ولایت هرات صحت‌یاب شده‌اند. با این حال، شمار بهبودیافته‌گان به ۴۷۲ نفر افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا