آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاستصلح

عطامحمد نور:

کسی علاقه‌مند برامدن به جاده‌ نیست/برای اهداف شخصی، انتخابات را بحرانی نسازید!

عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در واکنش به هشدارهای داکتر عبدالله مبنی بر اقدامات جدی در برابر کمیسیون انتخابات، می‌گوید که هیچ‌کس علاقه ندارد به خیابان‌ها براید و بحرانی ساختن روند انتخابات به سود منافع ملی و کشور مان نیست.

به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر داکتر عبدالله در مورد بازشماری آرا، می‌گوید که کسی علاقه‌مند برامدن به جاده‌ها نیست و خلق بحران آب به آسیاب دشمن ریختن است.

بعد از ظهر امروز داکتر عبدالله به کمیسیون انتخابات هشدار داد که اگر در بازشماری آرا تجدید نظر نکند، راه برای گام‌های بعدی آنان باز خواهد شد.

اما عطامحمد نور می‌گوید: از آنعده كسانی كه براى مقاصد شخصی خود می‌خواهند بحران ايجاد كنند خواهش داريم لطفاً از این بیشتر با سرنوشت مردم بازی نکرده و به خاطر اهداف كوچک شخصی‌تان، کمیسیون‌ها را كه خود در انتخاب كميشنران آن سهم داريد، در میان مردم بی‌اعتماد نكنيد.

آقای نور همچنان افزود که «از مردم شریف و با عزت افغانستان خواهش می‌كنم تا به حرف‌هاى شخصی کاندید خاص که بارها آزموده شده است، گوش نکنند. هیچ فردی علاقمند برآمدن به جاده‌ها نیست‌ و کسی هم، چنین آرزویی را در سر نپروراند.»

رییس اجرایی جمعیت اسلامی:« از علما، بزرگان، فرماندهان و مردم با عزت افغانستان احترامانه درخواست می‌كنم تا در برابر چنین شخص حریص قدرت که برای بقا دست به هر وسیله‌ای زده و سر از هر سفارتى در می‌آورد تا مگر برايش چوكیی برسد، نه تنها خود ايستاد شوند كه مردم را هم در روشنایی قرار بدهند.»

گفتنی است که بعد از ظهر امروز داکتر عبدالله عبدالله نسبت به بازشماری آرا از سوی کمیسیون موضع خیلی تند اختیار کرده و هشدار داد که در این انتخابات هر گزینه روی میز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا