آخرین اخبارافغانستان

کشته‌شدن ۲۷ جنگجوی طالب و داعش در جوزجان


مسئولان امنیتی در جوزجان می‌گویند که که شب گذشته(چهارشنبه، ۳۱جوزا) ۲۷ طالب و داعش در نتیجه علیمات هوایی و زمینی نیروهای امینتی در ولسوالی درزاب جوزجان کشته شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، رحمت‌الله ترکستانی، فرمانده پولیس جوزجان می‌گوید که نیروهای امنیتی از چند استقامت، داعشیان و طالبان را مورد حملات هوایی و زمینی خود قرار دادند، که در نتیجه آن ۲۵ عضو گروه داعش و ۲ عضو ارشد طالبان به شمول قاری امان الله مشهور به شمس الله ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی درزاب کشته شده و ۱۳ طالب و داعشی دیگر زخمی شده‌اند.
فرمانده پولیس جوزجان می‌افزاید که یکصد نیروی تازه‌نفس کماندو و چهارصد نیروی خیزش مردمی و پولیس محلی از چهار استقامت به نزدیکی ولسوالی درزاب جوزجان از ولسوالی قوش تپه و بلچراغ فاریاب رسیده‌اند.
ترکستانی همچنان افزود که در حال حاضر نبرد شدید زمینی و هوایی در مناطق مغل القانی و سردره درزاب جوزجان با جنگجویان طالب و داعش به شدت ادامه دارد.
در همین حال یک منبع که نخواست از وی نام گرفته شود، با تایید ورود نیروهای تازه‌نفس می‌گوید که ۶۰ نیروی پولیس محلی، پولیس ملی، ارتش ملی، و امنیت ملی از صبح دیروز تاکنون در محاصره قرار دارند.
گروه داعش و طالبان تاکنون در مورد کشته و زخمی‌شدن افرادشان به رسانه‌ها چیزی نگفته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا