آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

کشته شدن ۲۵ تروریست داخلی و خارجی در لوگر

ریاست امنیت ملی روز گذشته با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید از کشته شدن ۲۵ تروریست داخلی و خارجی به شمول چیچنی و اویغور، زخم برداشتن ۱۲ تن و بازداشت ۶ تروریست همراه با ده‌ها میل سلاح در ولسوالی چرخ لوگر خبر داده است.

ریاست امنیت ملی روز گذشته با ارسال خبرنامه‌ای به خبرگزاری دید از کشته شدن ۲۵ تروریست داخلی و خارجی به شمول چیچنی و اویغور، زخم برداشتن ۱۲ تن و بازداشت ۶ تروریست همراه با ده‌ها میل سلاح در ولسوالی چرخ لوگر خبر داده است
خبرنامه حاکی است: نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، عملیات هدفمند را بالای قرارگاه و محل تجمع قوماندانان ارشد گروه تروریستی طالبان در ولسوالی چرخ ولایت لوگر راه‌اندازی نموده است.
در بخشی از خبرنامه درج است: درین عملیات ۲۵ تن تروریست داخلی و خارجی مربوط به گروه تروریستی طالبان، شبکه تروریستی اویغورهای چین و چیچنی‌ها در قریه پنگرام ولسوالی چرخ کشته، ۱۲ تن زخمی، ۶ تن دیگر شان بازداشت گردیدند.
بر بنیاد خبرنامه، ده‌هامیل سلاح خفیف، واسکت‌های انتحاری، ماین‌های خود ساخت ضد وسایط به دست نیروهای شامل عملیات افتاده و ۳ باب قرارگاه دشمن و محل تجمع شان ازبین برده شده است.
این خبرنامه افزوده است که افراد فوق مسؤلین استخبارات در ولایات پکتیا، میدان وردک، لوگر، غزنی، پکتیکا، خوست و کابل بوده و جهت سازماندهی یک رشته حملات تروریستی در مربوطات ولایت لوگر و ولایات همجوار آن تجمع نموده بودند.
ریاست امنیت ملی همچنان به نشر هویت و سمت‌های این تروریستان پرداخته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا