آخرین اخباراسلایدشوافغانستانمنطقه

نماینده هند در سازمان ملل:

گروه‌های تروریستی منابع افغانستان را به سرقت می‌برند

نماینده هند در سازمان ملل متحد می‌گوید که گروهای تروریستی در افغانستان منابع این کشور را به سرقت می‌برند؛ منابعی که به گفته وی به ملت افغانستان تعلق دارد.
به گزارش خبرگزاری دید، به نقل از اکونومیست، سید اکبرالدین، ‌نماینده دایمی هند در سازمان ملل، از شورای امنیت این سازمان خواست تا کاری در رابطه به سرمایه‌های که تروریستان از طریق فعالیت‌های غیرقانونی خود از افغانستان به دست می‌آورند، انجام دهند.
نماینده هند همچنان از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا از قدرت خود برای وضع تحریم‌ به عنوان یک سلاح علیه تروریست‌ها در افغانستان استفاده کند و پروسه صلح را تحرک بخشد.
آقای اکبرالدین افزوده است که هند می‌خواهد این شورا همچنان در نظر بگیرد که چگونه تحریم‌ها می‌توانند یک «اهرم برای پیشرفت روند صلح» باشد.
وی گفته است که هیچ‌گونه تمایزی میان سازمان‌های تروریستی مانند لشکرطیبه و جیش‌ محمد که عمدتا علیه هند فعالیت می‌کنند و نیز طالبان، شبکه حقانی، القاعده و داعش که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند، نیست.
نماینده هند همچنان خواسته است که باید برضد آن‌ها به عنوان سازمان‌های تروریستی بدون هیچ‌توجیهی، کار صورت گیرد.
گفتنی است که تحریم‌ها تحت قطعنامه‌ای(۱۹۸۸) که در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط شورای امنیت سازمان ملل برضد گروه طالبان می‌تواند وضع شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا