آخرین اخباراجتماعافغانستان

گشایش کمیته هماهنگی مددکاران صحت در هرات!

کمیته هماهنگی مدد کاران صحت به هدف یاری رساندن به بیماران نیازمند با حضور محمد آصف رحیمی والی هرات، رسماً افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در گردهمایی آغاز به فعالیت این کمیته، مهدی حدید عضو شورای ولایتی و مسئول کمیته هماهنگی صحت، مرگ داکتر “فیروز فیضی” راعامل ایجاد انگیزه به خاطر تاسیس این کمیته عنوان کرد.
مهدی حدید گفت: « کمیته مدد کاران صحت در قالب چهار کمیته فرعی که شامل کمیته مالی وتدارکات، کمیته اطباء، کمیته هماهنگی مدد کاران صحت و کمیته اشتهارات می‌باشد، فعالیت دارد.»
در همین حال، محمد آصف رحیمی والی هرات ایجاد این کمیته را به فال نیک گرفته و از اعضای دست اندرکار کمیته مددکاران صحت، تشکر کرد.
اوگفت:« این کمیته طی چهار ماه دستاوردهای قابل ملاحظه‎ای داشته و ده‌ها مریض به هماهنگی این کمیته صحت‎یاب و به آغوش خانواده‌شان برگشتند.»
والی هرات از داکتران، متخصصین، تجار و نهادهای خیرِ دست اندرکار خواست تا، قسمتی از کمک‌های شان‎ را به کمیته مددکاران صحت، جهت تداوی بیماران نیازمند اختصاص دهند.
گفتنی‎ است که این کمیته به همکاری ریاست صحت عامه هرات و شماری از خیرین و تجار، بعد مرگ فیروز فیضی داکتر در شفاخانه نظامی هرات که به علت مشکلات اقتصادی مریضی‌اش تداوی نشد و چند ماه پیش جان باخت، ایجاد شده و امروز به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا