آخرین اخبارافغانستانسیاست

رییس جمهور غنی:

یک ماه برایم فرصت دهید تا خواسته‌ها شما را شنیده به یک نتیجه واضح برسم

رییس جمهور اشرف غنی در سخنانی در ولایت ننگرهار گفته است که یک ماه فرصت می‌خواهد تا سخنان مردم را شنیده و به یک نتیجه واضح برسد. او همچنان از مردم خواسته که متحد شوند و کشور را از بحران نجات دهند.
به گزارش خبرگزاری دید، رییس جمهور اشرف غنی بعد از ظهر امروز پنجشنبه(۱۸جدی) در سخنرانی که در جمع ننگرهاریان داشت، گفت: نهادهای مدنی، بزرگان، زنان و علمای کرام همه یک‌جا شوید و در یک ماه آینده طرح اصلاحی را در باره ننگرهار با من شریک سازید.


رییس جمهور غنی افزود: یک‌ماه برای من فرصت بدهید تا خواسته‌های شما را شنیده و به‌گونه واضح به یک نتیجه برسم.
آقای غنی در قسمت تامین امنیت سه ولسوالی ننگرهار گفته است که ۱۲۰۰ نیروی خیزش مردمی در آن جا ایجاد می‌شود تا امنیت ولسوالی‌های خوگیانی و شیرزاد تامین شود.
او از طرح شهری جلال‌آباد نیز یاد کرده و گفته، طرحی که برای شهر جلال‌آباد ساخته شده بود در صورت تطبیق منظم، جلال‌آباد یکی از بهترین شهرهای منطقه می‌شد.
رییس جمهور: ننگرهار محل سرمایه است، اگر زمین کم باشد، سایر احتمالات قوت بیشتر دارد، باید سرمایه گذاری سازمان یافته و مثمر صورت گیرد.
رییس جمهور همچنان گفت که به وزارت معارف دستور داده که ۴۰۰۰ هزار بست آموزگاری برای ولایت ننگرهار بدهد.
با این حال، ولایت ننگرهار یکی از ولایات ناامن کشور است که در کنار گروه طالبان، گروه داعش نیز در آن حضور قدرتمند دارد و برخی ولسوالی‌های آن را شدیداً تهدید می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا