آخرین اخبارافغانستان

۲۱ پروژه به هزینه ۴.۵ میلیون دالر در فاریاب گشایش یافت


به گزارش خبرگزاری دید مسوولان در اداره احیا وانکشاف دهات فاریاب از گشایش ۲۱ پروژه بازسازی به هزینه ۴.۵ میلیون دراین ولایت خبر می‌دهند.
انجینر محمد عالم مراد رییس احیا و انکشاف دهات فاریاب امروز هنگام گشایش یک پل به طول ۳۴ متر و عرض ۵ متر در ولسوالی پشتونکوت این ولایت گفت که ۲۱ پروژه بشمول دو پل، دیوارهای استنادی، جغل‌اندازی سرک‌ها و ساخت ۳۴ پلچک از بودجه وزارت احیا و انکشاف دهات کشورساخته شده است.
رییس اداره احیا و انکشاف دهات فاریاب هم‌چنان می‌گوید که این پروژه‌ها در ولسوالی‌های دولت آباد٬ شیرین تگاب، خواجه سبزپوش و ولسوالی پشتونکوت از طریق برنامه انسجام ساحوی و برنامه راه‌سازی روستایی ساخته شده است.
سید انور سادات والی فاریاب با استقبال گشایش پروژه‌های انکشافی در این ولایت گفت که با اعمار پل در منطقه بلوچ پایان ولسوالی پشتونکوت فاریاب٬ مشکل موصلاتی صدها باشنده ولسوالی‌های پشتونکوت، کوهستان و گرزیوان به شهرمیمنه حل می‌شود.
از سویی هم والی فاریاب می‌گوید که قرار است در آینده نزدیک به ارزش ۲ میلیون کار ساخت پروژه انکشافی در این ولایت آغاز گردد و با آغاز این پروژه‌ها برای صدها تن زمینه کار مساعد می‌گردد.
باشنده‌گان ولسوالی پشتونکوت فاریاب نیز از گشایش این پل ابراز خرسندی نموده گفتند که در گذشته آنان به دلیل مسدود بودن راه موصلاتی‌شان به شهر میمنه با مشکلات زیادی روبرو بودند٬ اما حالا با ساخت این پل در بستردریا راه موصلاتی آنان به مرکز شهر میمنه وصل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا