اسلایدشوافغانستانزنان

‌وزیر داخله دستور حل مشکلات پولیس زن را صادر کرد


تاج محمد جاهد، وزیر امور داخله به مسوولان امنیتی این وزارت دستور داد تا برای حل مشکلات و چالش‌های که فرا راه پولیس زن قرار دارد، اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، وزارت امور داخله با نشر خبرنامه‌ای گفته است که آقای جاهد در دیداری که با منسوبین پولیس زن داشت، مشکلات و چالش‌های فرا راه آنان را شنیده و برای رسیدگی به این مشکلات، به مسوولان هدایات لازم را داد.
در این خبرنامه آمده است که وزیر امور داخله از عملکرد پولیس زن در راستای پیشبرد وظایف شان ستایش کرده و گفته است: هم زمان با رشد و انکشاف پولیس ملی، ظرفیت و توانمندی پولیس زن نیز ارتقا یافته و در جهت توانمندی بیشتر این نیروها، طرح‌های موثر کاری روی‌دست گرفته شده است.
وزیر داخله همچنا تاکید کرد که جلب و جذب و آموزش پولیس زن در اولویت کاری رهبری وزارت امور داخله قرار دارد و در آینده نزدیک، پولیس زن به یک نیروی کارا، توانمند و مسلکی مبدل خواهند شد.
این اقدام در حالی از سوی وزارت امور داخله صورت گرفت که روز گذشته، کمیسیون مستقل حقوق بشر، بد رفتاری‌های جنسی از سوی پولیس و مامورین وزارت امور داخله را نگران‌کننده خواند.
سیما سمر، رییس کمیسیون مستقل حقوق بشر گفته بود که بد رفتاری جنسی و رفتارهای نادرست اخلاقی از سوی پولیس به صورت گسترده وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا