آخرین اخبارافغانستانسیاست

مردم بادغیس:

عطا محمد نور حامی حقوق مردم افغانستان است

بزرگان مردم بادغیس طی یک همایش ۲ هزار نفری حمایت شان را از عطا محمد نور اعلام و او را حامی حقوق مردم افغانستان توصیف کردند.
به گزارش خبرگزاری دید، قاضی رحیم رهین نماینده مردم بادغیس در مجلس نمایندگان و از برگزار کننده‏‌گان این همایش می‌‏گوید، عطا محمد نور به تنهایی در برابر ارگ ایستاده است و ما ایشان را تنها رها نمی‌‏کنیم.
این گردهمایی در شهر قلعه‌نو بادغیس برگزار شده است.
بیشتر شرکت کنندگان را در این همایش جوانان و شخصیت‌های جهادی بادغیس تشکیل می‌دادند.
در همین حال، نماینده مردم بادغیس در مجلس نمایندگان افزوده که سخنرانان این گردهمایی را بیشتر جوانان تشکیل می‌دادند و برخی از شخصیت‌های جهادی این ولایت هم در آن صحبت کردند.
سخنرانان گفتند که سران حکومت وحدت ملی برای مردم بادغیس صادقانه خدمت نکردند و همیشه وعده‌های میان خالی داده‌‏اند.
سخنرانان همایش حمایت از آقای نور تاکید کردند که تنها گزینه آنان برای خدمت واقعی، استاد عطامحمد نور است.
آقای رهین هم تاکید کرد که استاد عطا محمد نور از جوانی در صحنه نبرد با استعمار قرار داشت و تاکنون در مقابل زورگویان و دشمنان افغانستان کوتاه نیامده است.
او ادامه داد که آقای نور برای تامین امنیت ولایت بلخ تلاش زیاد کرده و بستری امن و آرام برای تجارت و اقتصاد به وجود آورده است.
نماینده مردم بادغیس در مجلس نمایندگان می‌گوید که بسیاری از مسئولان و کارکنان دولتی بدون تدبیر و شایستگی بر چوکی‌های دولتی تکیه زدند و هیچ خدمتی به مردم نمی‌کنند.
با این همه، پس از تنش‏‌هایی که میان والی بلخ و ارگ ریاست جمهوری به وجود آمده، بسیاری از مردم ولایت‌های کشور در گردهمایی‌ها، حمایت خود را از عطا محمد نور اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا