آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

از داماد ترامپ بازجویی می‌شود

رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات امریکا می‌خواهد از «جارید کوشنر» داماد دونالد ترامپ بازجویی کند.
به نقل از هفته‌نامه اشپیگل، جارید کوشنر در جریان انتخابات سال ۲۰۱۶ امریکا، تلاش کرده از سرمایه‌گذاران خارجی برای پروژه‌های خود پول جمع آوری کند.
رابرت مولر بازرس ویژه امریکا اکنون می‌خواهد خارج از مسئله روسیه، از داماد ترامپ بازجویی کند.
تا کنون تحقیقات درباره تماس‌های کوشنر با روسیه و تأثیرگذاری مسکو بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ میلادی بود.
اکنون تلاش‌های کوشنر برای برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران ۱۵ کشور در جریان مبارزات انتخاباتی این کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
یک هفته پس از انتخاب شدن ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده، کوشنر با هیئت مدیره گروه بیمه چین به نام «انبان» ملاقات کرده است.
در تازه ترین مورد، تلاش‌های کوشنر برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای یک ساختمان اداری در نیویارک، همگانی شده است.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌های امریکایی، کوشنر مایکل فلین مشاور سابق امنیت ملی امریکا را تحریک به برقراری ارتباط با روسیه کرده است.
پیش از این دونالد ترامپ در واکنش به انجام تحقیقات در مورد دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا به سود آقای ترامپ، با کنایه گفته بود که پولیس فدرال نیازی به تحقیق در مورد حملات انتحاری اخیر در امریکا ندارد؛ چون سرش گرم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا