آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

برمک: تیر اندازی هوایی شب‌های کابل از خانه بزرگان سیاسی بود

ویس احمد برمک وزیر امور داخله در نشست خبری امروز یکشنبه (۶حوت) از اصلاح در صفوف پولیس ملی خبر داده و از مردم خواست تا با پولیس همکاری کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، ویس احمد برمک در این نشست تیراندازی برخی از باشندگان کابل را در شب‌های شادی نکوهش کرده، گفت: تیراندازی در شب‌های کابل سبب هراس مردم و تشدید ناامنی‌ها می‌شود و آنعده از اشخاصی‌که به چنین اعمالی دست می‌زنند مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
وزیر داخله کشور افزود:« در اکثر ساحات مهم شهر کابل که نفوس به بیشتر از یک میلیون می‌رسد، تعداد پولیس بیشتر از ۳۰۰ تن نیست و زمانی که از هر خانه صدای شلیک تفنگ شنیده شود، پولیس جلو آن‌را گرفته نمی‌تواند و باید مردم با پولیس برای تامین امنیت همکاری کنند.»
آقای برمک با تصریح کردن این که تیراندازی هوایی در شب‌های کابل اکثراً از خانه بزرگان سیاسی است افزود: اکثر بزرگان سیاسی در خانه‌های شان سلاح و مهماتی دارند که ثبت و راجستر وزارت داخله نیست و باید آن‌ها مجوز قانونی آن‌ را از این وزارت بگیرند در غیر صورت وزارت داخله با آن‌ها برخورد قانونی خواهد کرد.
گفتنی است که تیر اندازی هوایی شبانه در کابل، مردم را به شدت وحشت زده کرده و موجب نگرانی بیشتر مردم از اوضاع امنیتی شده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا