آخرین اخباراجتماعورزش

تیم فوتسال «ولایت» قهرمان رقابت‌های جام خبرنگار در هرات شد

تیم فوتسال «ولایت هرات» در دیدار پایانی این رقابت‌ها با نتیجه ۱۱ بر ۵ در مقابل تیم منتخب ادارات دولتی به برتری رسید و به مقام قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های جام خبرنگار در هرات دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دید، این مسابقات از روز شنبه با شرکت ۴ تیم خبرنگاران، تیم ولایت، تیم پولیس و تیم منتخب ادارات دولتی هرات از سوی نمایندگی فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان در حوزه غرب به مناسبت ۲۷ حوت روز خبرنگار در جمنازیوم استقلال هرات راه‌اندازی شده بود.

فیروز مشعوف نماینده فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان در حوزه غرب کشور هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ایجاد انسجام و اتحاد در میان خبرنگاران و ادارات دولتی به خصوص نیروهای امنیتی عنوان می‌کند.

وی با بیان این که خبرنگاران در سال ۹۶ با چالش‌های فراوانی در راستای کاری خود همراه بودند، گفت: عدم پاسخ‌گویی بعضی از ادارات دولتی به خبرنگاران  یکی از مهم‌ترین چالش‌های این قشر در سال روان بوده است که برگزاری چنین مسابقاتی به بهانه روز خبرنگار، می‌تواند باعث انسجام و هماهنگی بیشتر میان خبرنگاران و ادارات دولتی شود.

در این مراسم استاد نعمت الله سروری استاد دانشکده خبرنگاری هرات، جلیل رضایی عکاس خبرگزاری رویترز و بانو شفیقه حیدری به عنوان خبرنگاران پیش‌کسوت، لوح تقدیر فدراسیون خبرنگاران ورزشی افغانستان را به رسم یادبود دریافت کردند.

در ادامه نیز فرمانده پولیس هرات نیز با اهدای شاخه گل به بانوان خبرنگار روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

در پایان نیز تیم فوتسال ولایت که به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافته بود، جایزه قهرمانی نخستین دوره این رقابت‌ها را به صورت نمادین به خبرنگاران هرات اهدا کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا