آخرین اخبارافغانستانخبر های مهمسیاست

امرالله صالح اسرار خطرناک تیم ثبات و همگرایی را فاش کرد

امرالله صالح معاون اول تیم دولت‌ساز می‌گوید که اطلاعات استوار به سند دارد که در داخل تیم ثبات و همگرایی برنامه‌های خطرناکی در حال طرح شدن است.

امرالله صالح معاون اول تیم دولت‌ساز می‌گوید که اطلاعات استوار به سند دارد که در داخل تیم ثبات و همگرایی برنامه‌های خطرناکی در حال طرح شدن است.
به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول تیم دولت‌ساز در پیامی در صفحه فیسبوک خویش گفته است که اطلاعات مستند دارد که برخی در داخل تیم ثبات و همگرایی در پی ایجاد آشوب و هرج و مرج هستند.
صالح گفت که در میان تیم ثبات و همگرایی می‌گویند:«تظاهرات کنیم. در تظاهرات باید یک تعداد افراد عقده‌مند و بی‌بند و بار که سلاح دارند با خود ببریم. حتا آن‌ها را در صف اول جا بدهیم. خارجی‌ها باید این عکس‌ها را ببینند و بترسند.»
او در ادامه افشا کرده است که در تیم ثبات و همگرایی طرح می‌شود: فقط داکتر عبدالله یک صدا بکشد و بس. بی‌بند و بار و عقده مند درین شهر کم نیست. مردم حتمن حرکت می‌کنند. هوا سرد است مگر همین که بدانند تظاهرات کلان است نان خود راخودشان پیدا خواهد کرد.
آقای صالح مدعی است که این طلاعات مبتنی بر اسناد و مدارک قابل ثبوت است.
او در ادامه افزود:(یکی از میانشان صدا می‌کند شاید با انجام این کار بد نام شویم و مردم از ما دور شوند). این بار مسئله دوری و نزدیکی مردم نیست. باید داکتر عبدالله را در یک عمل انجام شده قرار بدهیم. او باید اجازه تیر شدن وقبول کردن نتایج را نداشته باشد. یکی و خلص. درینجا برای ما داکتر عبدالله مهم نیست. اینجا منافع ما مهم است. اگر یک کاری نشود ما همه بایومتریک شدگی هستیم و در پنج سال آینده هیچ می‌شویم.»
معاون تیم دولت‌ساز افزوده که این موضوع را رسالت خویش دانسته و افشا کرده است تا از منافع مردم حراست کند.
با این همه، هنوز تیم ثبات و همگرایی در برابر این اظهارات امرالله صالح موضع مشخص و رسمی اتخاذ نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا