اسلایدشوافغانستان

تا ۱۰ روز دیگر طرح توزیع شناسنامه‌های برقی آماده می‌شود

ریاست‌جمهوری یک گروه کاری را برای بررسی‌ها در باره طرح پیشنهاد توزیع شناسنامه‌های برقی موظف ساخته است که تا ۱۰ روز دیگر این طرح را به ارگ تسلیم کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، روز گذشته نشستی در ارگ به ریاست محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور به هدف بحث روی آمادگی‌ها در باره روند توزیع شناسنامه‌های برقی برگزار شد.
خبرنامه ارگ نوشت: در این جلسه محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست‌جمهوری، داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرائیه، محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی، تاج ‌محمد جاهد، وزیر امور داخله، عبدالسلام رحیمی، رییس عمومی اداره امور و شماری از مسوولین اداره توزیع شناسنامه‌های برقی حضور داشتند.
در این جلسه ضمن بحث‌های همه‌جانبه روی چگونگی آمادگی‌ها برای توزیع شناسنامه‌های برقی، به یک گروه کاری که متشکل از نمایندگان ادارات مختلف می‌باشند، وظیفه سپرد تا در مدت ۱۰ روز یک تحلیل واضح، همراه با پیشنهادها و جدول زمانی برای آغاز توزیع این شناسنامه‌ها ارایه کرده و بر اساس این تحلیل، روند توزیع شناسنامه‌های برقی آغاز شود.
رییس‌جمهور غنی با توشیح قانون جدید ثبت احوال نفوس که ماده ششم آن تعدیل شده بود، راه توزیع این شناسنامه‌ها را باز کرد و حکومت گفته است که هیچ مانع سر راه توزیع آن وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا