آخرین اخباراسلایدشوبرگزیدهخبر های مهمورزش

زیدان به میدان بر می گردد

خبرگزاری دید: زین‌الدین زیدان، ابراسطوره فرانسوی پیشین فوتبال جهان و سرمربی موفق سابق باشگاه رئال مادرید در میان گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرفتن پیشنهاد هدایت بایرن‌مونیخ، از احتمال بازگشت خود در آینده‌ای نزدیک به عرصه‌ مربیگری خبر داد.

زیدان که به‌عنوان سرمربی با رئال مادرید سه عنوان متوالی لیگ قهرمانان اروپا را در بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ کسب کرده، در مصاحبه‌ای درباره احتمال بازگشت به عرصه مربیگری به -اسکای اسپورت-، گفت: “در حال حاضر مشغول کارهای دیگری هستم، اما قطعا به زودی برمی‌گردم.”

او در پاسخ به سوالی که آیا دوست دارد در ایتالیا به کار خود –سرمربیگری-ادامه دهد یا خیر، اظهار داشت: “چرا که نه. همه چیز -بررسی تمامی گزینه‌ها-امکان‌پذیر است.”

به نقل ازالعربیه؛ زیدان که با درخشش خود در دیدار پایانی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقابل برزیل، نخستین قهرمانی را برای -خروس‌ها- به ارمغان آورد، در دو دوره حضور خود بر روی نیمکت رئال مادرید در بین سال‌های ۱۸-۲۰۱۶ و ۲۱-۲۰۱۹ توانست دو قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برای -کهکشکانی‌ها- کسب کند.

باشگاه بایرن‌مونیخ در روزهای گذشته اعلام کرد که در پایان فصل جاری توماس توخل از سمت خود به‌ عنوان‌ سرمربی -باواریایی‌ها- کنار خواهد رفت.

رسانه‌های آلمانی اخیرا از زین‌الدین زیدان و ژابی آلونسو به عنوان گزینه‌های نهایی مدیران بایرن‌مونیخ برای هدایت نیمکت این تیم نام بردند. این در حالی است که در اوایل ماه جاری نیز یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول اعلام کرد که در پایان فصل جاری به منظور استراحت از هدایت -سرخ‌های آنفیلد- کنار می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا