آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطامحمد نور:

کارنامه شهید کاظمی از ذهن مردم فراموش نمی‌شود

عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در پیوند به ۱۵ عقرب سالروز شهادت سید مصطفی کاظمی و همراهانش، با نشر پیامی گفته که شهید کاظمی از مجاهدین آگاه، مقاوم، متین و نستوهی بود که در دوره جهاد، مقاومت و پس از آن در کابینه حکومت و شورای ملی به عنوان یک چهره درخشان تبارز کرد.


به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی امروز پنجشنبه(۱۵عقرب) در پیامی به مناسبت سیزدهمین سالروز شهادت سید مصطفی کاظمی، نمایندگان همراهش و جمعی از باشندگان بغلان، از او به عنوان یک چهره درخشان یاد کرده است.
آقای نورنوشته: یاد آن یار سفر کرده ما باد بخیر! امروز مصادف است به سالروز شهادت برادر و همسنگر گرامی‌ام سید مصطفی کاظمی رهبر پیشین حزب اقتدار ملی و‌عضو پیشین ولسی جرگه، شماری از اعضای شورای ملی و برخی از باشنده‌های ولایت بغلان در پی رویداد خونین فابریکه قند بغلان.
رییس اجرایی جمعیت اسلامی افزوده که «شهید کاظمی از مجاهدین آگاه، مقاوم، متین و نستوهی بود که نه تنها در زمان جهاد و مقاومت که پس از آن نیز در کابینه حکومت، شورای ملی و جریان‌های سیاسی به عنوان یک چهره درخشان و مطرح، تبارز نمود».
به باور آقای نور، کارنامه‌های شهید کاظمی و همراهان ایشان از ذهن مردم فراموش نمی‌شود.
گفتنی است که سید مصطفی کاظمی همراه ۶ عضو دیگر مجلس نمایندگان در ۱۵ عقرب سال ۱۳۸۶ خورشیدی هنگامی که برای بررسی وضعیت باشندگان ولایت بغلان به آنجا رفته بود، هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا