آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانحقوق بشرخبر های مهممنطقه

اردوغان: علی‌رغم بربریت و ظلم اسرائیل و حامیان‌ آن، مردم فلسطین در نهایت پیروز خواهند شد

خبرگزاری دید: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در پیام عید قربان خود با اشاره به ارسال بیش از ۵۵ هزار کمک انسان دوستانه توسط ترکیه به نوار غزه، افزود: علی‌رغم تمامی فشارهای شبکه صهیونیستی، در هر بستری از حقیقت، عدالت و صلح دفاع کرده و از فریاد زدن حقیقت دریغ نمی‌کنیم. علی‌رغم بربریت و ظلم اسرائیل و حامیان‌ آن، مردم فلسطین در نهایت پیروز خواهند شد.

اردوغان: علی‌رغم بربریت و ظلم اسرائیل و حامیان‌ آن، مردم فلسطین در نهایت پیروز خواهند شد

به نقل از آنادولو؛ اردوغان در بخشی از پیام خود با تاکید بر وضعیت بغرنج مردم فلسطین اظهار داشت: عید قربان را به ویژه به برادران و خواهران اهل غزه که تحت حملات ظالمانه اسرائیل به سر می‌برند، تبریک می‌گویم.

او در بخش دیگری از پیام خود با ابراز خرسندی نسبت به همگرایی بیشتر احزاب سیاسی و تاثیر مثبت آن بر جامعه ترکیه، تاکید کرد: وارد دوره رهایی از بلای تورم که تاثیر منفی بر کسب و کار و درآمد خانوارها دارد، شده ایم.

او با اشاره به ادامه اجرای برنامه اقتصادی دولت ترکیه به منظور مبارزه با تورم و تداوم رشد اقتصادی، تصریح کرد: درحال مشاهده نتایج مثبت برنامه اقتصادی اجرایی در بخش تولید، اشتغال و صادرات هستیم. از نیمه دوم سالجاری نیز شاهد نتایج مثبت آن در رابطه با کاهش نرخ تورم خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا