آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانخبر های مهممنطقه

اعتراف تکان دهنده‌ی جنرال آلمانی: جنگ‌افزارهای غربی؛ حریف جنگ با روسیه نخواهد شد

خبرگزاری دید: یک جنرال آلمانی می گوید؛ هیچ جنگ افزار غربی نمی تواند از دستیابی روسیه برای رسیدن به هدف های عملیانی ویژه نظامی جلوگیر ی کند. وی افزود: از آن میان موشک‌های آلمانی تاروس، توانایی جلوگیری از دستیابی روسیه به هدف های عملیات ویژه را ندارند و “یورش به برخی هدف‌ها با این موشک‌ها منجر به یک فاجعه ملی برای آلمان خواهد شد”.

به نقل از اسپوتنیک، هارالد کوجات جنرال بازنشسته بوندسوره با اشاره به اینکه جنگ افزارهای غربی، از آن میان موشک های آلمانی تاروس، توانایی جلوگیری از دستیابی روسیه به هدف های عملیات ویژه را ندارند تأکید کرد : لازم است از دادن موشک های کروز تاروس به نیروهای مسلح اوکراین خودداری شود، زیرا برلین قادر به کنترل استفاده از آنها نخواهد بود.

او خاطر نشان کرد: “ما باید در کل شفاف باشیم: هیچ جنگ افزاری معجزه‌ای وجود ندارد. هیچ جنگ افزاری از آن میان تاروس نمی تواند وضعیت میدان نبرد را به سوی اوکراین تغییر دهد تا روسیه در شرایط سختی قرار گیرد و نتواند به هدف های خود دست یابد. هیچ یک از سیستم ها نمی توانند این را ارائه دهند”.

وی تأکید نمود: “امیدوارم نخست وزیر بر تصمیم خود ثابت قدم بماند”.

اولاف شولتس نخست وزیر آلمان گفته بود با وجود فشار مخالفان و حتی برخی از اعضای ائتلاف حاکم، بارها با عرضه موشک های کروز دوربرد تاروس به اوکراین مخالفت کرده است.

اولاف شولتس نخست وزیر آلمان روز چهارشنبه (۲۳ حوت) گفت، که او عرضه سیستم های تسلیحاتی دوربرد به اوکراین را که استفاده از آنها مستلزم مشارکت نیروهای آلمانی است، حتی اگر در بیرون از اوکراین واقع شده باشند، مستثنی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا