آخرین اخبارافغانستانسیاست

دیدار رییس‌جمهور با نماینده خاص اتحادیه اروپا


رییس جمهورغنی روز گذشته(سه‌شنبه، ۲۰سرطان) با مایکل ‌میلبن، نماینده خاص اتحادیه اروپا برای افغانستان و سفرای کشورهای آن اتحادیه، دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری دید، به نقل از ارگ ریاست جمهوری، در این دیدار هر دو ‌جانب در مورد برگزاری انتخابات پارلمانی، پروسه کابل و آینده آن و مناسبات افغانستان با جامعه بین‌المللی به خصوص اتحادیه اروپا، بحث و تبادل نظر کردند.
در این نشست رییس‌جمهور غنی از تداوم کمک‌های کشورهای اتحادیه اروپا در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات، امنیت، انکشاف، صحت، معارف و ایستادگی آنان در کنار مردم افغانستان، قدردانی کرد.
مایکل میلبن، نمایند خاص اتحادیه اروپا در این نشست گفت که ما از پیشرفت‌های افغانستان در عرصه‌‌های مختلف، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و آمادۀ هر گونه همکاری در این راستا هستیم.
وی روابط میان افغانستان و اتحادیه اروپا را دیرینه خواند و از تداوم همکاری‌های این اتحادیه با افغانستان یک‌بار دیگر اطمینان داد.
در همین حال، رییس‌جمهور غنی یک‌بار دیگر از حمایت و همکاری شرکا و سازمان‌های بین‌المللی و مؤسسات کمک‌کننده به افغانستان، سپاس‌گزاری کرده، گفت که تأمین امنیت شما برای ما مهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا