اسلایدشوافغانستانبرگزیدهسیاست

اعلامیه حکومت در پی کشته‌شدن سرکرده گروه داعش

حکومت افغانستان، کشته‌شدن«عبدالحسیب» سرکرده گروه داعش در ولایت ننگرهار را تایید می‎کند.

به گزارش خبرگزاری دید، در علامیه‌ای که از سوی ارگ ریاست جمهوری به نشر رسیده، آمده است: داعش که همواره به کشتن مردم متوسل گردیده و بدون کدام تفکیک مردم ملکی و غیرملکی را هدف قرار می‎دهد، اخیراً هدف حملات نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قرار گرفته و شماری از سران این گروه کشته شده‎اند.

ارگ ریاست‌جمهوری همچنان گفته است که سرکرده گروه داعش با چند تن از قوماندان‌های مهم این گروه به تاریخ  ۷ ثور سال روان طی عملیاتی از سوی نیروهای خاص افغان در ولایت ننگرهار کشته‌شد که حکومت پس از اطمینان از کشته‌شدن آنان، این خبر را به آگاهی مردم می‌رساند.

در ادامه اعلامیه تصریح شده‌است: این سرکرده‌ی کشته‌شده‌ی داعش، امر حمله بالای شفاخانه سردارمحمد داوود خان را داده‌بود.

ارگ ریاست‌جمهوری همچنان افزوده است: حکومت افغانستان، تا ریشه‌کن‌کردن داعش و همه گروه‌های تروریستی به مبارزه علیه این گروه‌ها ادامه می‌دهد. پیام چنین عملیات‌ها این است که هیچ گروه تروریستی در افغانستان جای مصئون ندارد و درهرکجا از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور سرکوب و نابود می‌گردد.

در پایان اعلامیه ارگ تاکید شده است: حکومت افغانستان، در مقابل آن گروه‌های که جنگ را ترجیح می‌دهند و به ندای صلح لبیک نمی‌گویند موقف واضح دارد، آن این‌که گروه‌های یادشده سرکوب می‌گردند و به اهداف و پلان‌های شوم شان دست نمی‌یابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا