آخرین اخباراسلایدشوجهان

افراد شبکه حقانی به همسرم تجاوز کردند و دخترم را کشتند


جاشوا بویل، گروگان کانادایی شبکه حقانی از تجاوز افراد این گروه به همسرش در دوران اسارت خبر داد. او می‌گوید افراد این شبکه تروریستی یکی از فرزندان خردسال او را نیز کشته‌اند.
به نقل از دویچه‌وله، یک کانادایی که به همراه همسر امریکایی‌اش پنج سال در اسارت شبکه حقانی در افغانستان بود می‌گوید، گروگان‌گیر‌ها به همسرش تجاوز کرده‌اند و کودک خردسالش را کشته‌اند.
جاشوا بویل و همسرش کایتلن کلمن که باردار بود، سال ۲۰۱۲ در کابل پایتخت افغانستان ربوده شدند. ربایندگان آن‌ها را به شبکه تروریستی حقانی در پاکستان تحویل دادند. این خانواده روز جمعه( ۲۲ میزان)و یک روز پس از رهایی از دست گروگان‌گیرها به کانادا بازگشتند.
به گفته بویل پیکارجویان شبکه حقانی وقتی که با رد مکرر درخواست‌شان روبه‌رو شدند، فرزند چهارم‌شان که یک دختر بود را کشتند و به همسرش تجاوز کردند. او در مورد درخواست گروه حقانی توضیحی نداد.
این خانواده در عملیات نیروهای پاکستانی با کمک سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده امریکا آزاد شدند.
بویل در فرودگاه تورنتو در جمع خبرنگاران گفت:« بدیهی است که برای خانواده‌ام مهم است که قادر باشیم یک پناهگاه امن برای خود ایجاد کنیم و تلاش کنیم که دوران کودکی از دست رفته فرزندان باقی مانده‌مان را به آن‌ها برگردانیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا