آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

انهدام کارخانه ماین‌سازی و دیپوی مواد انفجاری طالبان در غزنی

وزارت دفاع ملی اعلان کرد که یک دیپوی مواد منفجره و یک کارخانه ماین سازی و پروسس مواد مخدر گروه طالبان در ولایت غزنی منهدم شده. گفته شده که یک زندان خالی این گروه نیز تخریب شده است.

وزارت دفاع ملی اعلان کرد که یک دیپوی مواد منفجره و یک کارخانه ماین سازی و پروسس مواد مخدر گروه طالبان در ولایت غزنی منهدم شده. گفته شده که یک زندان خالی این گروه نیز تخریب شده است
به گزارش خبرگزاری دید، وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در نتیجه‌ یک عملیات شبانه‌ نیروهای ارتش در ولایت غزنی یک قرارگاه، یک کارخانه‌ ماین‌سازی و دو کارخانه‌ پروسس مواد مخدر گروه طالبان تخریب شده است.
در خبرنامه‌ای که امروز( ۳۰ دلو) از سوی این وزارت به نشر رسیده، آمده است که این عملیات در مربوطات ولسوالی مُقر غزنی از سوی نیروهای کماندوی ارتش راه‌اندازی شده است.
به نقل از خبرنامه، در جریان این عملیات علاوه بر تخریب قرارگاه، کارخانه‌ ماین‌سازی و کارخانه‌ پروسس مواد مخدر، یک دیپوی مهمات و تجهیزات و یک زندان خالی طالبان نیز تخریب شده است.
وزارت دفاع گفته است که مقدار زیادی از مواد انفجاری و تجهیزات و البسه‌ طالبان در این عملیات نیز به‌ دست نیروهای کماندوی ارتش افتاده است.
ولایت غزنی در جنوب‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن می‌باشد که جنگ‌جویان طالبان در شماری از ولسوالی‌های آن فعالیت و حضور گسترده دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا