اسلایدشوافغانستانسیاست

سروردانش:

تروریست‌ها در پی انتقام‌ هستند

سرور دانش، معاون دوم ریاست‌ جمهوری در هنگام معرفی سرپرست وزارت دفاع ملی گفت که گروه‌های تروریستی بشمول طالبان در تلاش انتقام‌گیری از نیروهای ارتش هستند.
به گزارش خبرگزاری دید، آقای دانش از هیئت رهبری جدید وزارت دفاع ملی خواست که استراتیژی جنگی را مطابق به وضعیت بحران کنونی مورد بازنگری قرار دهد.
معاون دوم ریاست جمهوری تاکید کرد که سربازان ارتش افغانستان در میدان نبرد نباید تحت تاثیر حملات تروریستی قرار گیرند.
آقای دانش افزود که گروه‌های تروریستی در شرایط کنونی هر آن لحظه تاکتیک‌های جنگی خود را در برابر ارتش تبدیل می‌کند و نیاز است تا برنامه‌های عملیاتی نیروهای امنیتی نیز براساس وضعیت جنگی مورد بازنگری قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد، رهبری جدید وزارت دفاع ملی هرگونه مداخلات سیاسی و برخوردهای قومی را در میان ارتش حذف نماید و از دست‌های سیاسی در امور ارتش جداً خودداری کند.
در همین حال، طارق بهرامی، سرپرست وزارت دفاع ملی می‌گوید که با گرفتن مسوولیت جدیدش، نیروهای ارتش ابتکار عمل را در میدان جنگ را به دست خواهد گرفت.
اما سرپرست وزارت دفاع ملی که به تازگی مسوولیت این وزارت را به عهده گرفته، نگران است که عامل اصلی جنگ افغانستان در بیرون از کشور طرح‌ریزی می‌شود و نیاز است جلو هرگونه مداخلات در امور افغانستان کوتاه شود.
این در حالی است که قرار است بزودی حکومت طارق بهرامی را بحیث نامزد وزارت دفاع ملی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس نمایندگان معرفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا