آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

کووید19؛

ثبت ۲۶۲ مورد مثبت/شمار کل مبتلایان به ۶۶۶۴ نفر رسید

وزارت صحت عامه کشور اعلام کرد که با ثبت ۲۶۲ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا شمار مبتلایان به ۶۶۶۴ تن رسیده است.


به گزارش خبرگزاری دید، وزارت صحت عامه امروز یک‌شنبه(۲۸ ثور) اعلام کرد که با ثبت ۲۶۲ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در کشور شمار مبتلایان این بیماری به ۶۶۶۴ نفر رسیده است.
بر اساس آمار وزارت صحت عامه، از میان واقعات جدید کابل با ۶۰ مورد، هرات با ۵۷ مورد، سمنگان با ۲۲ مورد، لوگر با ۱۴ مورد، بلخ و خوست هرکدام با ۱۱ مورد و ولایت‌های میدان‌وردک، تخار پکتیا و پروان هرکدام با ۱۰ مورد بیشترین واقعات مثبت را در خود به ثبت رسانیده‌اند.
این آمار همچنان نشان می‌دهد، ۹ واقعه مثبت ویروس کرونا در جوزجان، هشت – هشت واقعه مثبت در ولایت‌های بادغیس، کاپیسا، پکتیکا و فاریاب و ۶ واقعه مثبت این ویروس در ولایت بغلان تشخیص شده است که با ثبت این موارد، رقم مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۶۶۶۴ تن افزایش پیدا کرد.
همچنان براساس معلومات وزارت صحت عامه، در بیست‌وچهار ساعت گذشته هفت فرد مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و شمار بهبود یافتگان به ۷۸۴ نفر رسیده است.
در این اعلامیه، همچنان آمده است که در بیست‌وچهار ساعت گذشته دو فرد دیگر مبتلا به کرونا جان داده‌اند، شمار فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در کشور به ۱۶۹ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا