آخرین اخبارافغانستانسیاست

حامد کرزی از « ایتلاف بزرگ ملی» حمایت کرد


حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور از «ایتلاف بزرگ ملی» که روز گذشته با اشتراک احزاب، چهره‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی عرض وجود کرد، حمایت خودش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دید، دفتر رییس جمهور کرزی، امروز جمعه (۵ اسد) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که آقای کرزی، از اهداف این ایتلاف حمایت می‌کند.
در اعلامیه آمده است:« حامد کرزی رییس حمهور پیشین افغانستان، از اهداف ایتلاف بزرگ ملی افغانستان که با اشتراک احزاب سیاسی مختلف، شوراهای مردمی، جامعه مدنی و نمایندگان ولایات مختلف ایجاد شده است و برای تقویت اتحاد و اتفاق میان افغان‌ها و برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه تلاش می‌کند، حمایت قاطع خود را اعلام می‌کند.»
در اعلامیه گفته که آقای کرزی اظهار امیدواری کرده است که تمام مردم افغانستان با این‌گونه تلاش‌های مشترک، از مداخله «بیگانه‌گان» و دامن زدن به آتش نفاق میان مردم جلوگیری کنند، تا سبب تقویت وحدت ملی، تامین صلح و انتخابات شفاف گردد.
ایتلاف بزرگ ملی افغانستان که شامل ایتلاف نجات ملی افغانستان و شماری از احزاب و جنبش‌های سیاسی است، روز گذشته (۴ اسد) اعلام موجودیت کرد.
اعلام حمایت حامد کرزی در حالی از ایتلاف صورت می‌گیرد که روز گذشته، ریاست جمهوری از ایجاد این جریان سیاسی استقبال کرد و گفت که ایتلاف‌ها و جریان‌های سیاسی برنامه محور می‌تواند در تطبیق

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا