آخرین اخباراسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

سید علی کاظمی:

حلقاتی می‌خواهند انتخابات را به چالش بکشند/ شهید کاظمی تلاش زیادی برای احیای اقتصاد کشور انجام داد

برادر شهید کاظمی با تأکید به وحدت و همدلی مردم افغانستان اظهار داشت که حلقاتی می‌خواهند انتخابات را به چالش بکشند.

برادر شهید کاظمی با تأکید به وحدت و همدلی مردم افغانستان اظهار داشت که حلقاتی می‌خواهند انتخابات را به چالش بکشند.
به گزارش خبرگزاری دید، سید علی کاظمی رییس حزب اقتدار ملی دقایقی پیش در مراسم دوازدهمین سالروز شهادت سید مصطفی کاظمی در کابل، گفت که حلقاتی می‌خواهند انتخابات را به چالش بکشند، در حالی که بروز بحران سبب مشکلات زیادی خواهد شد که نمی‌شود دوباره آن را احیا کرد.
کاظمی با تأکید به وحدت و همدلی مردم افغانستان افزود: مردم افغانستان باید نظام را تقویت کنند و با آن که در انتخابات‌های گذشته حضور مردم گسترده، ولی در ششم میزان کمرنگ بود، اما قابل قدر است و بدیلی وجود ندارد.
وی با بیان این که اداره موقت و تشکیل نظام جدید ناممکن و همراه با مشکلات است، تصریح کرد: هیچ جناحی حوصله ندارد تا قانون اساسی را تدوین و نظام جدیدی را شکل دهد حتی جامعه جهانی حاضر نخواهد بود که روی آن سرمایه‌گذاری کند.
برادر شهید کاظمی با تأکید به خودکفایی اقتصادی افغانستان اظهار داشت: شهید کاظمی تلاش زیادی برای احیای اقتصاد زخم‌خورده کشور انجام داد.
سید علی کاظمی تأکید کرد: هر کسی که برای خدمت به وطن کار می‌کند باید حمایت شود و در کنار آن در راستای علم و دانش باید گام‌های اساسی برداشته شود.
شهید سید مصطفی کاظمی دوازده سال قبل از امروز در یک حمله تروریستی در بغلان با تعدادی از نمایندگان مجلس و باشندگان آن ولایت به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا