اسلایدشوافغانستان

ریاست اجرائیه:

حکومت اجازه مداخله به هیچ کشوری را نمی‌دهد

ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی در پیوند به اظهارات اخیر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، اعلام کرد که حکومت وحدت ملی اجازه مداخله به هیچ کشوری را در امور افغانستان نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دید، ولادمیرپوتین رییس‌جمهور روسیه روز گذشته از تهدیدهای امنیتی ابراز نگرانی کرد و گفت که گروه‌های تروریستی در افغانستان، روسیه و کشورهای آسیای مرکزی را تهدید می‌کند.

ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی در این مورد، تاکید کرد که افغانستان با جامعه جهانی در یک هدف مشترک کار می‌کند و این هدف، محو تروریزم در افغانستان است.

جاوید فیصل، معاون سخنگوی ریاست اجرائیه خاطرنشان کرد که کشورها اگر علاقه‌مند صلح و ثبات هستند، باید حکومت و نیروهای امنیتی افغانستان را تقویت کنند.

این مسوول ریاست اجرائیه افزود: همچنان از کشورهای شرکت‌کننده در نشست مسکو انتظار دارند که در یک تصمیم همه‌جانبه، افغانستان را برای رسیدن به صلح و ثبات، همکاری کنند.

این در حالی است که قرار است فردا جمعه نشست مسکو با حضور ۱۲ کشور منطقه‌ای به میزبانی مسکو برگزار شود و به نمایندگی از افغانستان، محمد اشرف، رییس پالیسی و استراتیژی وزارت امور خارجه در این نشست حضور خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا