آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

در دو حادثه ترافیکی در شاهراه کابل – جلال‌آباد ۲۰ نفر جان باختند

گزارش‌ها حاکی از آن است که در نتیجه دو حادثه ترافیکی در شاهراه کابل – جلال‌آباد ۲۰ تن جان باخته و ۱۸ تن دیگر زخمی شده‌اند. زنان و کودکان نیز شامل قربانیان این رویدادها می‌باشند.


به گزارش خبرگزاری دید، اسدالله دولت‌زی سخنگوی والی لغمان امروز شنبه(۹ اسد) گفت که در پی وقوع دو حادثه ترافیکی در مسیر شاهراه کابل – جلال‌آباد در ولسوالی قرغه‌ای ولایت لغمان، ۲۰ نفر کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
به گفته او، حادثه اول ناوقت شب گذشته جمعه(۸ اسد) در منطقه‌ «نارنج باغ» ولسوالی قرغه‌ای رخ داده‌است.
سخنگوی والی لغمان افزوده است که در این حادثه یک عراده موتر کاستر با یک عراده موتر سراچه برخورد کرده که در نتیجه هشت نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
او افزود که در میان قربانیان، زنان و کودکان نیز شامل هستند.
سخنگوی والی لغمان علاوه کرد که رویداد دوم، حوالی ساعت ۶:۰۰ صبح امروز شنبه(۹ اسد) در منطقه‌ «عزیزخان» ولسوالی قرغه‌ای به وقوع پیوسته‌است.
به گفته او، در این حادثه ۱۲ نفر جان باخته و هشت نفر دیگر شدیدا زخمی شده‌اند. قربانیان هر دو رویداد به شفاخانه شهر مهترلام و شفاخانه حوزوی ننگرهار منتقل شده‌اند.
سخنگوی والی لغمان در مورد دلیل وقوع این حوادث چیزی نگفته‌است.
گفتنی است که شاهراه کابل- جلال‌آباد، یکی از شاهراه‌های پرخطر در کشور است که در کنار بی‌احتیاطی رانندگان، کم‌عرض‌بودن جاده نیز عامل وقوع حادثات ترافیکی در این مسیر دانسته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا