آخرین اخباراجتماعاسلایدشوافغانستانخبر های مهمسیاست

جنرال احمدزی:

در مورد فساد اخلاقی در ارگ سند دارم

جنرال حبیب‌الله احمدزی مشاور پیشین رییس جمهور غنی می‌گوید که حلقه‌ای مشخص در ارگ فحشا را ترویج می‌کند و او از این گفته‌هایش «یک متر هم عقب‌نشینی نمی‌کند.»

جنرال حبیب‌الله احمدزی مشاور پیشین رییس جمهور غنی می‌گوید که حلقه‌ای مشخص در ارگ فحشا را ترویج می‌کند و او از این گفته‌هایش «یک متر هم عقب‌نشینی نمی‌کند.»
به گزارش خبرگزاری دید، آقای احمدزی گفته است که «بالای ادعای خود شک ندارد» و اگر تحقیقات در این مورد آغاز شود، او مدارک و اسناد خود را در اختیار هیئت تحقیق قرار خواهد داد. او گفته است: «ادعای من درست است و به آن به باور دارم.»
حبیب‌الله احمدزی مشاور پیشین امنیتی رییس‌ جمهور هفته گذشته در مصاحبه با شبکه‌ تلویزیون خصوصی خورشید ادعا کرد که در ریاست‌ جمهوری در بدل سپردن وزارت، چوکی پارلمان و مشاوریت از زنان تقاضای جنسی شده است.
آقای احمدزی تاکید کرده بود:«در ارگ حلقه‌ای به ‌طور سیستماتیک برای ترویج فحشا و دمکراسی بی‌جای یا ناروا کار می‌کند.»
او با نام‌ گرفتن از فضل‌محمود فضلی مشاور ارشد رییس ‌جمهور، گفته بود که آقای فضلی در این حلقه فعال‌تر از دیگران‌ عمل می‌کند.
به ادعای این مشاور پیشین رییس‌ جمهور، برخی از زنان براساس روابط به مجلس نمایندگان راه یافته‌اند و برخی از وکلای زن با ۵۰۰ تا ۶۰۰ رای کامیاب شده‌اند.
ریاست جمهوری ادعای وی را رد کرده و گفته است که آقای احمدزی به‌ خاطر رسیدن به چوکی و موقف این گفته‌ها را مطرح کرده است.
یک روز پس از واکنش ارگ به گفته‌های جنرال احمدزی، عبدالله عبدالله رییس اجرایی کشور خواهان تحقیق و بررسی مستقل در این زمینه شده است.
آقای عبدالله دیروز (دوشنبه، ۶ جوزا) در نشست شورای وزیران افزود: «در این اواخر اتهاماتی در مورد مسایل برگزاری انتخابات پارلمانی و جریانات او وارد شده که طبعاً بر اعتماد مردم افغانستان از اجرآت گذشته، تأثیر منفی داشته است. به این مسئله باید به ‌صورت مستقلانه رسیدگی صورت بگیرد و برخورد سیاسی با آن نشود.»
او افزوده که بررسی این اتهامات نباید طوری صورت گیرد که «پیام‌رسان» جزا داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا