آخرین اخبارافغانستان

در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ تروریست کشته شده است


منابع در وزارت دفاع می‌گویند که در نتیجه حملات نیروهای ویژه و عملیات هوایی نیروهای امنیتی ۸۷ تروریست در سراسر کشور کشته شده‌ است.
به گزارش خبرگزاری دید، قاری زبیر معاون ملا حقیار در مربوطات روستاهای شیخی و غلام سخی ارباب در ولسوالی خواجه سبز پوش فاریاب جزء کشته شدگان می‌باشند.
محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع گفته است: به هدف سرکوب تروریستان واز بین بردن مخفیگاه‌های آنان، هم اکنون ۹ عملیات تعرضی در ۹ ولایت جریان دارد، قطعات کماندو در یکشبانه روز گذشته ۳ عملیات هجومی را راه اندازی کرده و۱۰ ضربه هوایی نیز اجرا شده است.
هم‌چنین به گفته منابع در وزارت دفعاع، در این عملیات‌ها ۲۹ تروریست در مربوطات روستاهای شیخی و غلام سخی ارباب ولسوالی خواجه سبز پوش فاریاب، ۱۹ تروریست در ولسوالی دهراوود و ساحه غرب شاه منصور شهر ترینکوت ۶ تروریست در ولسوالی‌های آب‌بند و اندر غزنی، ۵ تروریست در ولسوالی دای چوپان زابل، ۵ تروریست در ولسوالی پشتون زرغون هرات و ۴ تروریست در ولسوالی دشت قلعه تخار و ۱۹ داعشی در ساحات روستای پایین و گورگوری ولسوالی ده بالای ننگرهار کشته شده‌اند.
در این عملیات‌ها تیم‌های انجنیری اردوی ملی، ۳۹ حلقه ماین را که از سوی تروریستان در مناطق مختلف جاسازی شده بود، کشف و خنثی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا