آخرین اخبارپاکستانجهانخبر های مهمسیاست

عمران خان: با خوشحالی حاضرم به زندان بروم

خبرگزاری دید: عمران خان نخست‌وزیر پیشین پاکستان از هوادارانش خواسته که پولیس را تحریک نکنند و حاضر است با خوشحالی به زندان برود.

روزنامه داون گزارش داده که عمران خان روز چهارشنبه (۲۲ مارچ/ ۲حمل) در یک نوار ویدیویی مدعی شده که پولیس پنجاب و اسلام‌آباد در کنار مدیران ارشدشان توطیه‌ای را برای ترور او ترتیب داده‌اند.

عمران خان مدعی شده است که گردانندگان این توطیه حتا شهرکی را برای ترور او شبیه‌سازی کرده‌اند.

رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان گفته است: «اگر پولیس می‌خواهد با هر حکم یا برای هر موضوع دیگری به من نزدیک شود، اجازه دهید مستقیماً به من مراجعه کند. دولت فعلی و نقشه‌هایش برای کشتن من شکست خورده و اکنون عصبانی شده‌اند و اقدامات افراطی انجام می‌دهند».

نخست‌وزیر پیشین پاکستان که این روزها در جدال بی‌پیشینه با دولت این کشور قرار دارد، از جوانان خواسته است که به او قول دهند تا در صورت کشته شدنش در برابر آنچه که او ظلم دولت فعلی می‌داند، بایستند.

این در حالی‌ است که دادگاه اسلام‌آباد چند ساعت پس از این گفته‌های عمران خان، انتخابات در ایالت پنجاب پاکستان را از اپریل سال‌ جاری به ماه اکتوبر به تعویق انداخت؛ تصمیمی که سبب شده است تا حزب تحریک انصاف گردهمایی بزرگی را روز شنبه هفته آینده در زمین منار پاکستان برگزار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا