آخرین اخبارافغانستان

عملیات‌های زمستانی در شمال کشور آغاز شد

امان‎الله مبین فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین در محفل فراغت ۶۹۳ سرباز اردوی ملی گفت که ولایات شمال و شمال‌شرق کشور شاهد عملیات‌های منصوری شدید تروریستان بود که با پاسخ دندان‌شکن نیروهای امنیتی مواجه شدند.
به گزارش خبرگزاری دید، فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین گفت: در هشت ماه گذشته تلفات سنگین در ولایات شمالی کشور به هراس‌افکنان وارد شده که در این مدت بیش از سه هزار و شش صد تن از مخالفان مسلح دولت کشته و زخمی شده‌اند.
وی همچنین می‌گوید، عملیات‌های فصل زمستان در زون شمال و شمال‌شرق کشور آغاز شده و برنامه‌های دقیقی به‌خاطر سرکوب دشمنان مردم افغانستان روی دست گرفته است.
آقای مبین در ادامه می‌گوید که دشمن، دشمن است. هرکسی انتحار و انفجار می‌کند، مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رساند دشمن است. نیروهای امنیتی کشور در مقابل گروه‌های هراس‌افکن تا آخرین لحظه ایستادگی می‌کنند.
از سویی هم، شماری از سربازان که تازه از کورس آموزشی دو ماهه فارغ شده‎اند، می‌گویند: ما به‌خاطر دفاع از خاک و ناموس مردم خود به ارتش افغانستان آمدیم تا بتوانیم مصدر خدمت به شهروندان کشور خود باشیم.
گفتنی است که برخی از مناطق شمالی کشور به شدت ناامن بوده و نیاز است در فصل زمستان نیز عملیات پاک‎سازی در آن مناطق ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا