آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطامحمد نور به مناست عید:

عید فطر مبارک/ اکنون زمان راه اندازی برنامه‌های صادقانه در روند صلح است

رییس اجرایی جمعیت اسلامی در پیامی ویدئویی به مناسبت عید فطر، ضمن تبریک گفتن ایام عید به شخص رییس جمهور غنی، مردم و بقیه مقامات حکومتی، دو پیام ویژه تبریکی عید برای قواس مسلح و کادر پزشکی کشور، تاکید نمود که اکنون زمان راه اندازی برنامه‌های صادقانه در روند صلح است.

به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی، روز شنبه(۳ جوزا) در پیام به مناسبت عید فطر، تاکید کرد که اکنون زمان آن فرا رسیده که در روند صلح برنامه‌های «واقعی» و «صادقانه» راه اندازی گردد.

آقای نور گفت: از تمام طرف‌های ذیدخل در افغانستان، از رهبری حکومت تقاضای ما این است که صلح یک پدیده گمشده و امید و خواسته خاص ملت عزیز ما است، به شکل صادقانه نه مثل حکومت وحدت ملی گذشته، یک دست، منظم، با برنامه‌های واقعی و صادقانه پروسه صلح را راه بیندازند تا به شکل درست به یک صلح دایمی و ثبات پایدار دسترسی پیدا کنیم.

رییس اجرایی جمعیت اسلامی همچنان ضمن تبریکی ویژه برای قوای مسلح و کادر پزشکی کشور، از مردم خواست که کرونا را جدی بگیرند و از دید و بازدید در ایام عید پرهیز نمایند.

او به مردم توصیه کرد که می‌توانند صمیمیت و دوستی‌های خویش را با تیلفون نیز بیان کنند و با جدی گرفتن تهمیدات کرونا، از خود و بستگان و هموطنان در برابر این ویروس نگهداری نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا