آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانمنطقه

مسکو: بسته کمکی واشنگتن، امریکا را غنی‌تر و اوکراین را فقیرتر می‌سازد

خبرگزاری دید: سخنگوی کرملین با اشاره به اینکه تصمیم برای ارایه کمک به اوکراین قابل پیش بینی بود. در واکنش به بسته کمکی واشنگتن به کی‌یف گفته که این اقدام فقط امریکا را غنی‌تر و اوکراین را ورشکسته‌تر می‌سازد.


دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به تاس گفته است: تصمیم مجلس نمایندگان امریکا برای تخصیص کمک به کی‌یف، امریکا را ثروتمندتر، اما اوکراین را ورشکسته‌تر خواهد کرد.
پسکوف گفته است: این امر ایالات متحده را بسیار ثروتمندتر می‌کند اما اوکراین را بیشتر ویران و باعث می‌شود اوکراینی‌های بیشتری به خاطر رژیم کی‌یف کشته شوند.
وی افزوده است: در مورد لایحه توقیف دارایی‌های روسیه، ما هنوز هم جزییات را بررسی کنیم. در هر صورت، تا زمانی که توقیف دارایی‌های ما مورد پرسش باشد، این امر باعث آسیب جبران ناپذیر تصویر امریکا خواهد شد.‌از آن‌جایی که تغییرناپذیری مالکیت خصوصی و دارایی دولتی نقض می‌شود، بسیاری از سرمایه‌گذاران را در آن کشور وادار می‌کند تا سرمایه‌های خود را پس‌انداز کنند.
پسکوف بیان داشته است: “البته، اگر واقعاً درست باشد، امریکا باید پاسخگوی این باشد. و در اینجا بعید است که محدودیت زمانی وجود داشته باشد. ما به گونه‌ای اقدام خواهیم کرد که به بهترین نحو منافع ما را برآورده کند.
گفتنی است که لوایح مربوط به کمک نظامی به اوکراین، رژیم اسراییل و تایوان، توقیف دارایی‌های دولتی مسدود شده روسیه به منظور دادن آن‌ها به کی‌یف و تحریم‌های اضافی علیه چین در مجلس نمایندگان امریکا به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا