آخرین اخباراسلایدشوافغانستان

کرونا در افغانستان؛

ثبت ۷۹۳ واقعه مثبت تازه/ آمار مبتلایان از ۲۶ هزار تن گذشت

با ثبت ۷۹۳ واقعه جدید ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، وزار صحت عامه اعلام کرد که اکنون شمار کلی بیماران کرونا در کشور از مرز ۲۶ هزار تن گذشته است.

به گزارش خبرگزاری دید، وزارت صحت عامه‌ امروز سه شنبه(۲۷ جوزا) اعلام کرد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۹۳ مورد مثبت ویروس کرونا در ولایات مختلف کشور به ثبت رسیده است.
بر اساس گزارش وزارت صحت عامه، در ۲۴ ساعت گذشته از تست ۱۶۴۰ نمونه مشکوک ۷۹۳ نمونه مثبت ویروس کرونا در سطح کشور ثبت شده است.
مطابق این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در کابل ۴۶۰ نفر، در بدخشان ۶۱ نفر، در تخار ۵۹ نفر، در بامیان ۵۸ نفر، در بغلان و لوگر هر‌کدام ۳۴ نفر، در پکتیا ۲۸ نفر، در قندهار و لغمان هر کدام ۱۳ نفر، در زابل ۱۰ نفر، در هلمند و پروان هر کدام ۶‌ نفر، در پنجشیر ۵ نفر، در کندز ۴ نفر و در نیمروز ۲ نفر افراد مبتلا به کرونا شناسایی شده است.
با اضافه شدن این تعداد جدید مبتلا به کرونا، در حال حاضر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۲۶ هزار و ۳۱۰ نفر افزایش یافته است.
این وزارت گفته که در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۱ فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته که اکنون شمار بهبودیافتگان به پنج‌هزار و ۵۰۸ نفر رسیده است.
همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۳ فرد مبتلا به کرونا فوت کرده‌ که به این ترتیب شمار فوتی‌های ناشی از کرونا نیز به ۴۹۱ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا